همه چیز درباره ی همه چیز

هر چی دوست دارین بنویسین !

همه چیز درباره ی همه چیز

هر چی دوست دارین بنویسین !

مضرات سیگار

محققان به تازگی گزارشی کامل از تاثیر سیگار بر بدن انسان منتشر کردند . جالب است بدانید بر اساس این گزارش، حتی یک نخ سیگار نیز برای مبتلا شدن به سرطان، حمله قلبی و آسیب به دیگر اندام های بدن کافی است . این گزارش روشن ساخته است که سیگار حاوی بیش از 700ماده شیمیای متفاوت است بیشتر این مواد،  سمی و حدود 70 نوع نیز سرطان زا می باشد.این مواد بدن را مورد حمله قرار می دهند و در گذشت زمان سبب بروز بیماری هایی چون آسیب ریه ای، سرطان، بیماری های قلبی عروقی و مشکلات باروری می شوند. دود سیگار سبب به هم خوردن سیستم کنترل قند خون و در نتیجه بی اثر کردن داروهای تجویز شده می شود.بر اساس این گزارش حتی تماس مختصر با دود سیگار توانایی ایجاد بیماری های قلبی عروقی را دارد.این تماس برای نوزادان و کودکان بسیار مخرب تر است به طوری که دود سیگار می تواند سبب اختلال در سیستم هورمونی، ایجاد آلرژی، بیماری های تنفسی، و اختلال در سیستم ایمنی شود. تقریبا 85% سرطان های ریه در ارتباط با سیگار کشیدن می باشند.سالانه 440000 نفر در ایلات متحده بر اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند .

سلولهای بنیادی ، امید جدید چاقها

بر اساس جدیدترین تحقیق انجام شده توسط جان کسلر ، محقق سلول های بنیادی ، سلول های بنیادی میتوانند نقش کلیدی ای در درمان چاقی داشته باشند . با تزریق این سلول ها به نقاط پرچرب و هدایت آن ها برای تبدیل شدن به سلولهای سوزاننده ی چربی میشود خیلی راحت تر از روشهایی مثل ساکشن و یا جراحی باز ، چربیها را از بدن بیرون کشید . این روش امید های تازه ای برای درمان چاقی به وجود آورده است .

فسیل عنکبوت چاق

جدیدترین مطالعات حاکی از این است که بزرگترین فسیل شناخته شده ی عنکبوت در چین کشف شده ، این فسیل در منطقه ای نزدیک مرز مغولستان کشف شده است که سرشار از فسیل های دوران ژوراسیک است . این فسیل 165 میلیون ساله 2.5 سانتیمتر طول دارد و بزرگتر از هر عنکبوت شناخته شده ای است که تا کشف شده یا دیده شده است .