همه چیز درباره ی همه چیز

هر چی دوست دارین بنویسین !

همه چیز درباره ی همه چیز

هر چی دوست دارین بنویسین !

معنی نام برخی از کشورهای جهان

 آرژانتین : سرزمین نقره ( اسپانیایی ) 

آلمان : سرزمین قوم ژرمن ( فرانسوی - ژرمنی ) 

استرالیا : سرزمین جنوبی ( لاتین ) 

ایرلند : سرزمین قوم ایر ( انگلیسی ) 

پاناما : جای پر ماهی ( زبان کوئوا ) 

چین : سرزمین مرکزی ( چینی ) 

ژاپن : سرزمین خورشید تابان ( ژاپنی ) 

سوریه : سرزمین آشور ( سامی ) 

لبنان : سفیدی ( عبری )  

کنیا : کوه سپیدی ( زبان کیکویو ) 

هلند : سرزمین چوب ( آلمانی ) 

هند : پر آب ( فارسی باستان )

همیشه به خاطر خواهم داشت . . . ( به نقل از خانم تینا هاکر )

هلن بهترین دوست مادرم بود اما به دلایل زیادی فکر میکنم که یکی از بهترین دوستان من نیز بوده است . همیشه طوری رفتار میکرد انگار که من واقعا میدانستم دارم چه میکنم ، حتی اگر نمیدانستم . خوب یادم هست یک تابستان ، تصمیم گرفتم باغچه ای را تمام سبزی بکارم و در رویایم این بود که :((سالاد تازه برای همه .)) سخت درگیر بیل زدن و کاشتن و وجین کردن شدم و راستش را بخواهید باغچه ام تا مدتی مایه ی ناامیدی بود . اما هلن همیشه اعتقاد داشت من موفق خواهم شد . هرگز فراموش نمیکنم که یک روز زیرگوشی از من پرسید :((وقتش که رسید به او چند گوجه فرنگی خواهم داد ؟)) گفت :((نمیدانی چقدر گوجه فرنگی را دوست دارم ! )) و آنگاه که بیشتر از همیشه نیازمند اعتماد بودم ، آن را به من ارزانی کرد . حتی امروز وقتی روی پروژه ای سخت کار میکنم ، یا با مشکلی مواجه میشوم ، یاد هلن می افتم و کمک او در آن تابستان . اینطور فکرها همیشه مثل رایحه ی زندگی تازه است .